Bild & film-fix

Jag håller på att fixa med tusentals bilder just nu, det är så sjukt segt när datorn tycker det är för jobbigt och hänger sig och tvångsavslutar programmen! Jag vette tusan vad den håller på med eftersom den har avslutat iPhoto minst fyra gånger, antar att jag har för mycket program igång samtidigt men känns som den borde klara av iPhoto, iMovie, youtube, spotify, facebook, bloggen och samtidigt ladda ner Gossip Girl, eller? Speciellt eftersom datorn är ca 1 månad gammal :S Nåja, jag fightas tillbaka och ger mig inte.

Medan dressyrmuppen är och tränar Ideja jobbar jag alltså med våran blogg. Försöker lägga in bildlänkar i sidomenyn men bloggen verkar inte riktigt gå med på mina idéer. Dumt! Så om någon är PRO på det med bildlänkar, skriiiv till mig! Behöver hjälp! Jag skulle även skriva att jag & Evelina har två (?) grejer på gång med bloggen, men än så länge är det bara vi som vet ;) Untz untz!

/A

Kommentarer
Postat av: Isabel

Sv: synd att du inte kan komma! Tack, det kommer bli jätte kul. Kolla gärna bilderna som kommer upp på bloggen efter lördagen. :)

Ställ gärna en fråga i min nishade frågestund, läs mer på bloggen. ;) <3

2012-04-11 @ 20:25:16
URL: http://www.egenfottat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0