Dagen i bilder


På första bilden ligger min ena katt Smilla i Qlempans box och leker eller något, hon låg så i typ 10 minuter innan jag var tvungen att bära bort henne. Knäppa katt!

Var ute på en ridtur på min galna ponny också, hästarna stog inne till 11 idag pågrund av pissregnet, + att han vilade igår, så tänkte jag vara smart och rida barbacka.. På gummibett utan nosgrimma, yiho vad jag fick hålla i mig! Satan vad pigg han var och han var nära på att kasta av mig två gånger när han gick där och jazzade omkring ;) Men är så roligt när han håller på så, då vet jag verkligen att han mår bra och är glad. Prinsen ♥

Och sedan lekte min kvälls-damp-humor fram, men det är mer intimskämt mellan oss.. :)

Godnatt!
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :D

2012-04-12 @ 02:04:43
Postat av: Malou

HAHAH smset! :') ni är ju sjuka!

2012-04-12 @ 10:46:30
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0