Har landat hemma!

Nu, nyduschad brud som jag är så har jag nu lagt mig i soffan, efterlängtat! Men jävlar vilken bra träning det blev hörrni.. I början snackade Ideja grymt mycket skit om mig där nere men det fick jag rätt snabbt reda på. Hon hade helt okej framåtbjudning och hon hade fin, stadig form. Dock var det extra jobbigt i högergaloppen och fick jobba sjukt mycket med den. Där vill jag helst krama lite extra i innertygeln, (vilket är fel) vilket blir att hon blir helt felställd. Det jag måste tänka på är att först och främst ha henne helt rak (näst intill utåtställd) för att sedan kunna leda över med innertygeln så att hon får en bra form. Sen får jag liksom inte släppa detta som jag fått till, för det gör jag lätt eftersom hon har så fruktansvärt go galopp som man bara njuter av haha.. Men sen fick jag till det aaasbra så det är nice. Hon gick verkligen sjukt bra!!


Svettig häst & ryttare.





Hästskötaren vid namn mamma leder av hästen ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0