Resultat omg 2 Bohuscupen

Framridning Heat 1
Han var pigg, alert och lyssnade till tusen på mig så behövde inte göra så mycket lydnadsövningar med honom utan kände bara så att han var framåt och jobbade honom lite.

Lag-uppställnings snack! :)

Inne på banan Heat 1
Han gick som en klocka, helt klockren med GRYMMA vändningar och grymma starter. Gjorde en några få missar men det var enbart mitt fel att jag klantade mig. Men han lyssnade till tusen och verkligen var en gentleman ;) Vi ledde men mot slutet så gick allt fel när vi tappade hästar, ryttare flög av och välte grejer os.v. Synd men så går det. :P
Slutade på en tredjeplats/andra plats om jag minns rätt..?

Framridning Heat 2
Han var inte riktigt lika framåt men han var ändå alert och glad, han ville springa! Red inte fram så länge utan skrittade mest bara runt så han fick spara på krafterna. :)

Inne på banan Heat 2
Han var grym! Riktigt jävla asgrym! Han lyssnade på varenda liten rörelse jag gjorde, den enda missen jag kan komma på här & nu att JAG gjorde var på sockar när jag tappade sockan i ett upphopp. Spänner satt som en jävla klocka och vi fick en REJÄL ledning där. GRYM är vad han är! Han har verkligen förstått detta med gymkhanan nu och det är så kul att han tycker det är så roligt! Blir så glad av honom ♥




Prisutdelning
Smarta jag förstog inte att vi skulle ha hästarna på prisutdelningen som var efter Vårcupen (seniorerna) så jag ställde in Lucky och först då fattade jag att vi skulle ha hästarna. Så jag fick som tur var låna Trevina av Natta att sitta på ;)



Övrigt
Grymt nöjd med min & Luckys insats, och goa lagkamrater, trots att det blev lite intriger.. Håltianerna är ändå goast i världen. ♥ Sedan så är det nu mer snack om landslaget för min & Luckys del - GLAD TJEJ!

Nattas lag vann! :D GRYMMA!




/A

Kommentarer
Postat av: Malou

Ni var GRYMMA! :DD <3

2012-04-29 @ 20:11:08
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0