Trollooololl

Hello

Bloggningen är inte på topp och jag har lite funderingar på att sluta blogga. Men får diskutera detta med Evelina också. Iallafall!

Igår åkte jag med Matilda och Albin till Vikingamarknaden på Västra Gatan i Kungälv, köpte en navelpiercing (en playboy♥) och ett gameboy-iphone skal! Jättenöjd med båda grejerna! :) Efter åkte jag hem och fixade åt Lucky och Qlempan, duschade och drog till Asker som fyllde 16 igår! :D GRATTIS!!! Vi åt pizza, tårta, godis os.v, badade i hennes jacuzzi, Ewe var också där. Snackade massor och gjorde annat bus som stannar mellan oss! ;) Vid 2 tiden på natten mötte vi min babe, Oliver och någon random kille de hade med sig, haha! Så vi gick en sväng till havet och det var bland det KONSTIGASTE jag vart med om. Slutade med att både jag och Zacke var helt blöta och att jag ramlade ner på golfbanan. Sedan så gick dom "hem", de var och lanade på skolan så de gick dit och vi la oss och däckade i sängen! ;)
image descriptionimage description
Nu har jag fixat allt inför imorgon och ligger helt död i min säng och väntar på Malou som ska komma hit. Hon ska med mig imorgon! Men först ska vi ta in hästarna, äta mat, kolla på Lejonkungen tror jag, om jag inte kan tvinga henne att se Titanic med mig & prata i massor. Imorgon ska jag & Lucky tävla omg 2 i bohuscupen i PARTILLE! :)
image description
Dör så ful bild... Men den är alldeles splitterny (igår)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0