Amanda

Hello bitches!

Nu kör jag och Amanda på Rilfarna för 3:e gången yao! Vi är riktigt jävla taggade på att blogga tillsammans igen. Vi valde att presentera varandra istället för att det är mycket lättare! ;)

Amanda är världens fjortis som alla säkert vet, right? ;) Haha nejmen hon går i min paralellklass och vi är bästavänner, gifta på Facebook o.s.v. Vi delar allt tillsammans och vet nog allt om varandra! Hon är en galen gangster som gärna gör olagliga saker och vill alltid ha kul! Hon är en kvinnah som partar så fort hon på chansen till det, (gäärna med killar)! ;) Vi 2 kan göra allt från att vara i stan och göra vad som helst, till att bara sitta i ett rum helt knäppt-tysta vid varsin dator och möjligtvis chatta på Facebook. Vi är rätt störda tillsammans om man tänker efter haha..

Amanda bor på landet längst in på en lång väg.. Hon har ett eget stall där hon har sina ponnysar. Hon äger 3 hästar vid namnen Qlementine, Lucky & Kiwi. Hennes halvsyster Natalie äger en c-ponny vid namn Trevina som Amanda även rider ibland.

Lyckås Qlementine. Ett dräktigt sto på 9 år, c-ponny. Hon ska föla om ca 8 veckor då det kommer en Qlemp-beebis! :D Qlempan rids inte längre, då hon för 2 år sedan fick spatt i båda bakbenen. Sorgligt men sant, så ung som hon var för att sluta ridas.

Tenkshoeves Lucky. En charmig 18årig valack! Amandas egen häst som hon tävlar gymkhana på, och även hoppar Clear Rounder på ibland. Han är en riktigt pigg och fräsh pojk som är asgo att rida. Han är d-ponny!

Kiwi. Ett 8årigt sto som också är dräktigt! Hon är en c-ponny, och ska ha bebis samtidigt som Qlempan ska. Kiwi är Amandas mammas häst, men som oftast rids av min & Amandas kompis, Ida. Jag har varit med på gymkhanaträningar med denna ponny och skulle varit med i Bohuscupen med henne, som inte blev av då jag själv tävlade! Iallafall, en riktigt söt ponni!

Trevina. En 8årig c-ponny. Väldigt käck tycker jag och hon blir tävlad i gymkhana av Natta & Amanda, och hopp-Clear Rounder av Amanda. Pigg och glad är hon också!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0