Evelina

Tjena, läget? ;)

Nu ger jag och Evelina Rilfarna en tredje och sista chans. Andra gången gav vi inte någon riktig entuatiasm till bloggen, men nu jävlar. Drar en snabb presentation för er som inte har hängt med och vet vad Evelina är för en slags människa. Yeah, here we go.

Eftersom det här med presentation är så damn svårt så skriver jag om Evelina och Evelina om mig, smarta brudar! Tell me 'bout it. Evelina är iallafall min klasskompis, min bästavän, min partygirl och vi delar allt med varandra. Untz untz! Evelina är numer en icke blondin fjortis och har nu gått i mina fotspår som brunett & het. ;) Autch, men hon tycker det är mycket goare att vara blondin på sommaren så snart kommer fjortisen tillbaka.. Jag tycker dock hon ska vara brunett hela året om men delade åsikter på den fronten. Ewe är en färgglad person. Haha! What the hell vad detta låter urtöntigt, men japp. Hon är en partypingla som raggar upp varenda kille hon ser, inklusive med skägg. Hon kommer slå mig när hon läser detta. Ni skulle sett henne på NRJ Experience i vintras!

Så jävla ful bild, men wth ;)
Hon har iallafall en storstorhäst som heter Idejababy, mest Ideja. Men hon är en brun vanlig häst. Det låter otroligt tråkigt, men hon är en stor häst på 160 något, och tillsammans tävlar de både dressyr & hoppning. Idejaaa är otroligt söt, hon är charmig som satan och jag tycker vanligtvis att stora hästar är något opersonliga, men Ideja har verkligen fått mig att ändra mig på den fronten. Ah, jag ska visa er SÖTA bilder på en gosi-häst! Hon är en ponny i storhäst format ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0