Döda mig.

God jäkla morgon

Jag är så otroligt sjukt äckligt trött att jag mår illa. Gick upp vid halv 6 för att fodra hästarna, haha, Lucky var så galet söt! ♥ Alla gnäggade som tusan och Qlempo låg ner, åh vad jag älskar att fodra, men jag HATAR att gå upp tidigt så blir ingen bra kombinination. Försökte mobilblogga när jag låg i min ångest klockan 5 och snoozade. Nu är klockan halv 7 och jag ska kasta av mig mitt varma goa täcke för att klä på mig ridkläder och trycka i mig en macka, så gott det går.. Därefter ska jag ut och byta pyjamas på Luckyson och borsta av honom :) Tack gode gud att jag har hästarna hemma, annars hade jag behövt gå upp ÄNNU tidigare.

Både jag & Evelina ska tävla idag, därav superlåg uppdatering under dagen, resultat kommer ikväll/imorgon.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0