Photoshoot

Tjenare!

Nu sitter jag och bloggar innan jag ska kasta mig in i duschen för att sedan åka till Evelina där vi ska fota ikväll. Har kommit på två nya fotoidéer som Evelina ska stå modell för. Synd om henne! ;)

Varning för hårda ord ;)
Iallafall var jag ute och red på min alldeles för okontrollerade häst förrut, förlåt mig, men JÄVLA kärringjävel, gå & dränk dig! Jag var ute och red, skulle galoppera på en grusväg och olyckligtvis blev Lucky rädd för något så han satte av i all världens fart och jag fick knappt stopp på honom. Jag vände vid grusvägens slut och när jag är påväg tillbaka går han såklart och dansar fram eftersom han är upphetsad. Men nej, då kommer det minsann ett ursinnigt tantskrälle som står och skäller ut mig som rider ensam på min OKONTROLLERBARA ponny som jag tydligen inte klarar av. Nänä, vi säger så. Sedan så får jag på inga omständigheter rida på "hennes" väg igen och jag får absolut inte rida samma väg hem igen. Utan jag ska rida PÅ STORA VÄGEN hem, som bara tar 30 minuter LÄNGRE tid än vad det hade gjort om jag hade fått rida samma väg. Och vet ni vad det värsta är? Hon sa såhär innan jag vände och red min väg.
"Jag har minsann två egna hästar så jag vet när ett ekipage inte är kontrollerbart. Och om du nu klarar att rida på vägen så är det väl jättebra". Eh? Okej. Upp & hoppa med dig på Lucky. Fyfan, hatar jävla kärringar som sätter sig på BARN för i helvete. Jag ska rida på den där vägen varenda eviga dag från & med nu. Äckelidiot.

/Aggressiva A

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: jaaao bästaste! <3

2012-04-13 @ 21:43:20
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Marina

Fin blogg.



Ställ gärna frågor i min frågestund :)

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/04/13/7730666-fragestund/



Förlåt om du inte gillar "sånna" här kommenterar ..

2012-04-14 @ 17:17:51
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0