Resultat från i söndag

1: a klassen. Förklass, 90 cm.
Framridningen gick sjukt bra, hon gick fram bra för skänkeln och var grymt taggad! Kändes mycket bra.
På banan blev vi uteslutna, jag hade lite dålig skänkel och då blir hon väldigt osäker, vilket gör att hon stannar. Men det gick bra imellan vissa hinder och så. Men jag är rätt nöjd ändå!

2 klassen. Lokal Stilbedömning, 90 cm.
Framridningen här gick också sjukt bra, hon var frammåt och lydig. Allt kändes liksom bra, ingenting kändes fel eller konstigt.
På banan gick det hur bra som helst. Jag checkade av mycket mer denna gången så att hon var med mig, och inte i hennes tankar liksom. Jag gjorde ett lätt tryck med skänkeln och samtidigt stämde av galoppen så att det inte gick fortare och fortare. Hon skötte sig grymt bra, och vi nollade. Blev jättenöjd med mina stilbedömningspoäng, och blev även placerad som 10:a. Blev prisutdelning till fots, hahaha så fult! Håller ni inte med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0