Ut i stallet & Titanic

Det känns helt galet att vara uppe vid den här tiden, och vara igång redan?! Jag är världens mest morgontrötta person, så det är ett under att jag är vaken. Klockan är ju visserligen 10:40 men jag har redan hunnit vara hos tandläkaren och ska alldeles strax ut till hästarna för att fixa åt dom. Kommer vara skönt att få ha det gjort. Om det kan sluta regna någon gång ska jag även rida Lucky. Är inte så pepp på det om det fortsätter ösregna -.-

Igår var jag & Evelina på Titanic, och jag säger bara en sak. Har ni inte sett den - se den. Det är ta mig tusan den bästa filmen jag NÅGONSIN har sett, jag bara grät & grät mig igenom hela filmen, den är så galet underbar. Men livet är så orättvist att jag börjar gråta bara jag skriver det här. Det vackraste jag någonsin har sett är när Rose & Jack står längst fram på båten och My heart will go on börjar spelas, finner inga ord för det. Jag hade lätt betalt 135:- bara för att få se just den scenen. Jag ska lätt se den på bio en gång till innan den slutar gå. FY.

Jack är så sjukt charmig, så söt, så underbar, så perfekt. Han fick mig att tro på kärleken!

/A

Kommentarer
Postat av: Petra

SV; ja gossip girl är sjukt bra! jaa pretty little liars har jag också sätt, sjukt bra också haha :) OC och desperate housewives är riktigt bra dem med :)

2012-04-11 @ 13:57:47
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Nej tyvärr. Men det är min skötarhäst som jag och min kompis tar hand om :)

2012-04-11 @ 14:51:45
URL: http://ryttarensofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0