ARG!!

Ibland undrar jag verkligen varför jag ens går på den här jävla idiotiska skolan! ÅHHH. Våran klass blir så JÄVLA särbehandlade att det är äckligt. Nu under dessa cabaré dagar så skulle jag, Malou & Ida ha en blogg där vi typ kan lägga upp bilder från alla träningar, men näeh. Nu är det 100 småbarn som ska ha den istället, eller vi får också ha den men den är ju inte våran som den vart för dom som gått här innan. Vi får inte reda på något och sedan får vi "skit" för att vi inte gjort "rätt".

En liten ****lärare har damp och behöver psykisk vård är det som har hand om den där bloggen tillsammans med ett par 4or. Åh. Så nu har jag hoppat av bloggen. DÅLIGT!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0