Hos Evelina

Hello! :)

Nu kom jag precis till Evelina, vi sitter och chillar vid datorerna som vanligt. ;) Datanördar som vi är!
Jag var iallafall ute och red på min prins Lucky förrut, tillsammans med Natta på Trevina. Vi red till en galoppbacke vi har :) Lucky var helt over the rainbow och hoppade och studsade sjukt mycket, haha! Han är så söt när han är på det humöret;) Gick och hoppade på stället & hade kortkortkort galopp! ;) Sedan så på hemvägen bytte jag och Natta hästar, och vi rejsade typ hela vägen, haha! Såååå sjukt snabbt gick det, har typ aldrig ridit så fort i hela mitt liv. Hästarna verkligen höll samma tempo hela tiden och de tävlade som satan mot varandra. Så söta var de och så goa! :D Man verkligen kände hur glada de var för att de fick springa så snabbt. Gooiingar! :D Sedan skrittade vi av och gick upp till stallet där mamma väntade med tårta till födelsedagsbarnet!


/A

Kommentarer
Postat av: Malou

Gud vad härligt det lät! :D Hoppas inte du glömde pussen som du skulle ge honom! ;D <3

2012-04-23 @ 22:47:25
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Annie Kvillebo

Å hälsa grattis i efterskott till min prins! <3

2012-04-24 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0