Urkass uppdatering

Har haft sjukt mycket att göra, därav den dåliga uppdateringen!
Helgen har iaf sett ut såhär:

Fredag: Åkte till Amanda på kvällen där även goaste Matilda var! Vi hade lite tjejsnack, spelade Wii, och snackade med lite folk!
Lördag: Chillade i soffan i typ 3 timmar samtidigt som jag smsade med världens sötaste person.. WOPPAA! Sen tog jag mig till slut till stallet där jag körde lite dressyr på en äng. På kvällen åkte jag till Patricia, såå mysigt och det var så längesen bara vi två gjorde något ensamma!
Idag: Nu chillar jag i soffan igen, (mitt absoluta bloggställe hehe), har precis beställt min älsklingsparfym och ska snart dra till stallet för ett dressyrpass. Ikväll kommer nog Amanda hit och sover här, vi har ju en del att prata om asså.

På tal om parfymer... När jag ska köpa ny parfym så tänker jag alltid att jag ska prova något nytt liksom. Men jag älskar verkligen denna parfymen och kan liksom inte ta någon annan för den är så jävla underbar.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0